perjantai 21. huhtikuuta 2017

Balladeja ja paljastuksia

Kouvolan teatterin pienellä näyttämöllä oli baari, missä fiilis oli kuin Kapakassa, koska heti alkujaan paukahti Vaimon laulu! Sen jälkeen Häälaulu soi niin heleästi, että oikein nivusissa asti tuntui, miten Oot kaikki mulle!!!

Balladeja ja paljastuksia meille revitteli Elina Yli-Suvanto ja Veli-Matti Karén. Säestyksestä vastasi  Päivi Federley. Juuri kun olin ajatellut, että Anna mun unohtaa, niin huomasin, että Oon retkussa...
Biisit olivat niin herkkiä, hauskoja, koskettavia ja tarinanomaisia, kuten Milena!

Välillä tuli hervottomia tarinoita kulissien takaa - mitä kaikkea voikaan tapahtua, jos ei muista sanoja tai ylipäätään tulla näyttämölle. Voiko joku nukahtaa näyttämölle? Rooliasu repee! Tai mites ne kaikki pilat, joita voidaan ihan vaan huvin vuoksi tehdä. Sellaisia tarinoita voisi kuunnella loputtomiin.

Juuri kun katsoin, miten Elina oli kuin Todellinen Prinsessa, Veli-Matti oli kuin Minun veljeni. Entäs Koivunlarvalaulu, sehän oli kuin Toivomus! Kypsään ikään ehtineenä sitä otti omakseen Entisen rokkarin laulun, joka svengasi kuin Juna. Kun alkoi loppu häämöttää, Päätin sua rakastaa!

Tämä paketti oli avaamisen arvoinen! Täynnä kaikkea sitä, mitä ihminen kaipaa aina silloin tällöin elämäänsä - Balladeja ja paljastuksia!

Biisien sanat oli riimitellyt Anna-Leena Härkönen ja sävelet Veli-Matti Karén.

Kuvat: Jonna Savolainen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oliskos jotain sanottavaa ;)